یگانه جونمیگانه جونم، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

یگانه عزیز مامان وبابا

سفر به کیش

یگانه خانم مسافرت عیدشو دو هفته قبل از عید به اتفاق مامی جون و خاله فهیمه و عمو نادر رفت. رفت ساعت 11 صبح روز دوشنبه تاریخ 12/12/92 برگشت ساعت 9 صبح روزجمعه 16/12/92 ولی برای اولین بار بابا ناصر همراهمون نبود.آخه از طرف بانک بهش مرخصی نداده بودن.خیلی جاش خالی بود.یگانه خانم هم به غیر از یکی دو مورد دختر خیلی خوبی بود و با شایان حسابی کنار دریا خوش گذروندن.از برنامه های تفریحی گشت دور جزیره (کاریز-درخت سبز-شهر حریره-کشتی یونانی) و یک روز هم با خاله فهیمه و عمو نادر دوچرخه و اسکوتر گرفتیم و یک ساعتی دوچرخه سواری کردیم.حالا بریم سراغ گزارش تصویری سفر به کیش:   یگانه وشایان در فرودگاه کیش   ...
26 اسفند 1392

عقدکنون عمویاسر

پنج شنبه 12/10/92صبح ساعت 7 سه تایی به همراه عموفاضل به سمت تهران راه افتادیم وساعت 2 هم رسیدیم.یگانه جون با اینکه در طول مسیر بیداربود ولی دختر خیلی خوبی بود.جمعه هم بقیه مهمونا اومدن.روزشنبه هم بعدازظهر برا مراسم عقدکنون همگی رفتیم سالن .جاتون خالی خیلی مراسم خوب وباحالی بود.انشالله که این عروس وداماد گلمون خوشبخت باشن.بعدازمراسم هم چون بابا ومامان باید میرفتن سرکار ساعت 12 شب راه افتادیم وصبح زود رسیدیم یزد.اینم چندتااز عکسهای یگانه خانم:                           &nb...
15 دی 1392

تور یزد

یگانه خانم چند شب پیش (31/6/92)با پسرعمه بابا ناصر و دوستاش که از تهران اومده بودن رفت تور چند ساعته یزد.جای همگی خالی بود خیلی خوش گذشت.اول رفتیم آتشکده زرتشتیان بعد زتدان اسکندر و در آخرهم باغ دولت آباد وشام هم اونجا خوردیم.انشالله که به دوستانمون هم خوش گذشته باشه وخوششون اومده باشه. اینم چندتا از عکسهای دختر گلم:             ...
2 مهر 1392

عروسی وبله برون

کم کم داریم بار سفرو میبندیم بریم تهران.این تهران با تهران رفتنهای قبل خیلی فرق داره .آخه هم داریم میریم عروسی مرتضی(پسر عمه باباناصر)که خیلی به ما لطف داره وهمه مخصوصا یگانه خبلی دوستش دارن که چهارشنبه مراسم حنابندونه وجمعه ٨/٦/٩٢ هم عروسی.از همه مهمتر یکشنبه بعد از عروسی هم قراره که بریم بله برون عمو یاسر.عمویاسر مهربونمون هم دیگه داره سروسامان میگیره.منتظر عکسهای سفر در پستهای بعدی باشید.با آرزوی خوشبختی برای همه عروس دامادها.             ...
1 شهريور 1392

مسافرت به یاسوج

جمعه 11مرداد 92 همگی ساعت 6 صبح با خانواده خاله ام وبچه هاش وداییم وخانواده خاله فهیمه وخاله مریم و باباجون ومامی جون به طرف یاسوج به راه افتادیم.صبحانه را در اقلید خوردیم و پس از چند ساعت استراحت در تنگ براق بعداز ظهر به یاسوج رسیدیم.شنبه صبح هم به طرف سی سخت راه افتادیم و از کوه گل و چشمه میشی دیدن کردیم.یکشنبه هم به آبشار مارگون رفتیم وعصرش هم به طرف یزد حرکت کردیم.جای همگی خالی خیلی خوش گذشت.چند تا از عکسهای یگانه خانم با دوستانش در این سفر میذارم که خیلی هم بچه های خوبی بودن .شایان ذکر است یگانه خانم زیاد برای عکس گرفتن با من همکاری نکرد.حدود 10 دست لباس براش برداشته بودم که فقط به دو سه دستش اکتفا کرد. یگانه وآیدا وشایا...
15 مرداد 1392

مسافرت به تهران

یگانه خانم چندروزی به اتفاق مامان وبابا ومامان عصمت(مامان بابا) وعمو یاسرش رفت مسافرت.پنج شنبه صبح  ٢٩فروردین راه افتادیم بین راه یه گذری به قمصر کاشان داشتیم که تقریبا فصل گلاب گیری شون شروع شده بود بعدش هم به نیاسر رفتیم و از آبشارش دیدن کردیم .سپس به قم زیارت حضرت معصومه رفتیم و ساعت 5 هم رسیدیم تهران.جای همگی خالی خیلی خوش گذشت.درتهران هم به اقوام وخویشان سر زدیم و یکشنبه عصر هم برگشتیم.اینم چند تا از عکسهای یگانه جون:   ...