یگانه جونمیگانه جونم، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

یگانه عزیز مامان وبابا

کلاس ژیمناستیک

1392/3/28 11:17
نویسنده : مامان فرزانه
661 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون امسال برای اینکه یگانه خانم حوصلش زیاد سر نره و یه هنری هم یاد بگیره کلاس ژیمناستیک ثبت نامش کردیم که روزای زوج ساعت 10:30 تا 11:30 باید بره .جلسه اول که با آیدا رفته بود وخیلی هم خوشش اومده بود.اومده بود خونه وحرکاتی را که یاد گرفته بود اجرا می کرد وبه شایان(پسرخاله)هم یاد میداد.امیدوارم بتونه این رشته را ادامه بده و یه ژیمناستیک کار حرفه ای بشه.عکسهاشو در پستهای بعدی میذارم.

 Floor

Balance Beam

Tumbling Run

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامی لیانا
31 خرداد 92 19:30
خوب کردی فرزانه جون فرستادیش
ایشالا که موفق باشه


ممنون گلم
SaYa
1 تیر 92 12:58
عزیزم خصوصی ببخشید عجله دارم پستتو میام میخونم و نظر میدم
SaYa
3 تیر 92 1:39
سلام عزیزم خوبی؟چه خبر قربونت برم من؟چیکارا میکنی؟میدونستم که یگانه جون حتما موفق میشه
خوبه که خودشم علاقه نشون داده فداش بشم من
ایشالله که موفق میشه و من شک ندارم تو این موضوع که یکی از بهترینا میشه
منتظر عکساش هستم عزیزم


سلام
ممنونم.انشالله به زودی عکسهاش رو میذارم سایا جون
SaYa
3 تیر 92 1:40
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی
خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی .
میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک



برشما هم مبارک باشه
آتيلا جون و مامان شيما
7 تیر 92 14:11
آفرين يگانه خانوم ورزشكار...
ايشاا... تمثيل كننده ي رشته ي ژيمناستيك كشورمون بشي روزي عزيزم...


انشالله خاله جون
لیلا مامان پرنیا
11 تیر 92 17:07
آفرین ورزشکار کوچولومنتظر عکسهات هستیم


ممنون خاله
چشم در اولین فرصت
SaYa
11 تیر 92 18:35
سلام عزیزم خوبی؟کجایید شماااااا یگانه جون خوبه؟
عاطفه
21 مرداد 92 12:37
فرزانه جون کار خوبی کردی انشالاه موفق باشه


ممنون