یگانه جونمیگانه جونم، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

یگانه عزیز مامان وبابا

تولد پنج سالگی یگانه

1392/4/24 9:34
نویسنده : مامان فرزانه
541 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 گروه گل یاسگروه گل یاس

دخترم

 

چقدر زود 5 سال گذشت.انگار همین دیروز بود که از فرشته های آسمون جدا شدی و

 زمینی شدی عسلم

یادت میاد ؟اون روزها فقط 2کیلو و900گرم بیشتر وزن نداشتی و قدت هم 50 سانت

 بیشتر نبود.حالا شدی یک دختر ناز وچشم سیاه با یک متروده سانت قد.شده ای یک

 دلربا شده ای عشق زندگی من وبابا .حالا باید نوید 5 ساله شدنت را بدهم.امروز روز

 توست روز تولد تو .روز تو فرشته بی همتای من وسپاس خدایی را که تورا به من

 دادوفقط از همون خدا برایت سلامتی وشادی وموفقیت را خواستارم

دخترم دخترم دخترم

 

چه حس افتخاری دارم وقتی این کلمه رو به زبان می آورم

تک تک لحظه های این 60 ماه پر بود از عشق از مهربانی از لذت

از محبت اززندگی

 یگانه عزیزم از صمیم قلب و از تمام وجودم تولدت را تبریک میگویم.

در این 60 ماهی که گذشت

 درشادیها غمها همیشه کنارم بودی و اگه هم یک موقع عصبانی

 شدم به بزرگی خودت منو ببخش عسلم.

دوستت دارم و با تو می مانم تا ابد.

friend - emoticonswallpapers.com

 منتظر عکسهای تولد گل دخترم در پست بعدی باشید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شايان
24 تیر 92 10:11
يگانه عزيزم تولدت مبارك


ممنون خاله مهربونم
مامی ارمیا
24 تیر 92 12:26
تولدت مبارک خانوم خشکله .....

ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو با کد 589 شرکت کرده .بهش رای میدی؟؟؟؟
عکساشو تو وبش ببین بعد رای بده


ممنون عزیزم.به روی چشم الان میام پیشتون
مامان آرمان
24 تیر 92 12:31
تولدت مبارک دختر ناز. ایشالله عروسیت. خوش بحال بابا ناصر و مامان فری که همچین دختر گلی دارن.


ممنونم دوست وهمکار عزیز.نظر لطفته.هنوز تا عروسیش خیلی مونده.
مامان بابای الیسا
24 تیر 92 14:04
عزیطز دلم تولدت مبارک مرسی که به ما سر زدید


ممنون از لطفتون
خاله پارمیدا
24 تیر 92 15:20
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن
از خودم می پرسیدم
چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….
و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو
با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….

تولدت مبارکپیش نی نی ما هم بیاین واگه دوست داشتین بهش را بدین کد 269 رو به 2008080200 ارسال منید ممنون میشم


سلام.ممنون از کامنت قشنگتون.چشم الان میام پیشتون
fatima
24 تیر 92 17:23
یگانه جون تولدت مبارک عزیزم...
به امید روزهای قشنگتر تو زندگیت


فاطمه جون لطف کردی.قربانت
SaYa
24 تیر 92 22:57
سلام عزیززززززززززززم

قربونت برم من که نبودم حسابی اتفاق افتاده ها عزیزدلمخاله فدات شه ایشالله تولد500سالگیت عزیزززززززدلم

فرزانه جونم 2کیلو و 900 که خیلی خوبه من 1 کیلو 800 بودم

ایشالله که کنار هم حسابی روزای خوبی بگذرونید عزیززززم

بازم تولدت مبارک عشق خاله






سلام وااااااااای چه کوچولو بودی سایا جون.ممنونم


مامی ارمیا
26 تیر 92 9:52
یگانه خشکله عکسات کو؟؟؟؟؟؟؟؟


چشم.انشالله فردا
لیلا مامان پرنیا
27 تیر 92 9:49
تولدت مبارک عزیزمامیدوارم 120 سال این روز رو کنار مامان وبابا به خوشی جشن بگیریوسلامت وشاد باشی


ممنوم لیلاجون شما لطف داری.قربانت